Theehuis

De plek waar iedereen samen komt

Een prachtige werkplek voor jongeren met een beperking. Benutten van talenten. Zinvol en leuk werk, op het landgoed en midden in de woonwijk

In het theehuis is iedereen welkom. Van ouders met jonge kinderen uit de buurt tot opa's en oma's met hun familie. Fietsers, mountainbikers, wandelaars en natuurliefhebbers, het theehuis is voor elke bezoeker toegankelijk. Verschillende generaties komen hier samen. Honden mogen mee naar binnen en krijgen een bak water voor de dorst. Het Theehuis dient als huiskamer voor de hele omgeving. De werknemers van het Theehuis hebben een beperking, maar daarnaast bezitten ze vele talenten en dat willen ze graag aan de bezoekers laten zien. Gasten zullen versteld staan van wat ze allemaal kunnen. Van vers gebakken appeltaart uit de oven tot het bereiden van een heerlijke lunch met seizoen produkten. Alles wordt met een glimlach gebracht. Onthaasting wordt hier met een hoofdletter geschreven.

Het Theehuis kijkt uit op het landgoed en de dierenweide. Bij mooi weer gaan de terrasdeuren open en kunnen bezoekers zich nestelen in het zonnetje op het terras. Kinderen kunnen zich intussen uitleven rondom de dierenweide. Genoeg uitgerust? Er zijn vele wandelroutes rondom het landgoed en in de buurt.

Openingstijden

De openingstijden zijn nog niet bekend. Het plan is om de volgende openingstijden aan te houden. Maandag tot en met vrijdag geopend van 9.30-16.00

Weekend

Zondagen staan in het teken van zingeving en ontmoeting. In de aula is er gelegenheid om een digitale dienst bij te wonen. Alles mag en niets moet. Verschillende groepen zijn welkom. Oud en jong met of zonder familieleden ontmoeten elkaar in het Theehuis. De woon-en zorginstellingen waar ouderen en jongeren gecombineerd leven, komen in het Theehuis bij elkaar.